Norvég politológus: A Nyugat lassan kész beismerni a vereségét Ukrajnában
Glenn Diesen szerint vége a hosszú ideje tartó manipulációnak; a politikai és médiaelit kezd narratívát váltani, ahogy az ukrán proxyháború a végéhez közeledik.
A meteorológiai tevékenységről szóló törvénytervezet szerint meteorológiai szolgáltatási díj címén minden médiaszolgáltatótól az éves hirdetési bevételének fél százalékát szedné be a kormány – írja a Portfolio.
A Portfolio által idézett törvénytervezet szövegében az áll: a médiaszolgáltató az éves reklámbevételéből meteorológiai szolgáltatási díjat fizet, ami a médiaszolgáltató éves reklámbevételének 0,5 %-át tenné ki. A díjat az Országos Meteorológiai Szolgálat Magyar Államkincstárnál vezetett pénzforgalmi számlájára forintban kellene befizetni. A médiaszolgáltatónak ráadásul el kellene küldenie a meteorológiai szolgálatnak az éves reklámbevételéről összesített nyilvántartását.
A tervezet indoklásában az áll: „a közvélemény pontos és hiteles tájékoztatása elengedhetetlen, hiszen az emberek mindennapi élete, munkája, vagyoni biztonsága, sőt akár az élete is szorosan függ az időjárástól”.